نیروگاه های حرارتی (Power)

ما به تولیدکنندگان نیروی برق کمک می‌کنیم درآمد خود را افزایش داده، هزینه‌ها را کاهش داده و عملکرد کارکنان را بهبود بخشند

در حالی که کاهش قیمت گاز، محدود بودن تقاضا، کنترل‌های زیست‌محیطی سخت‌تر، و تغییر به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر سبب فشار بر تولیدکنندگان شده است، برتری در عملیات در اوج خود قرار دارد. دیدگاه جامع ما به مشتریان کمک می‌کند در عین بهبود عملکرد نیروگاه، تدارکات مرکزی را بهبود داده و پورتفوی‌های سرمایه‌گذاری را بهینه‌سازی کنند.

به منظور بیشینه‌سازی تاثیر، ما به مشتریان کمک می‌کنیم تمامی اهرم‌های ایجاد ارزش در سطح نیروگاه را استفاده کنند: درآمد، بهینه‌سازی تجاری، هزینۀ ثابت، و هزینۀ متغیر، شامل هزینۀ سوخت. ما ایجاد توانمندی در شرکت مشتری را پایه‌ای برای طراحی پروژه‌ها در نظر گرفته تا مشتریان در زمان اجرای آن بر روی منابع خود تکیه کرده، و پشتیبانی ما به صورت آهسته کاهش یابد.

فعالیت های ما

.
   .

ما با بسیاری از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید نیرو برای اطمینان از بهبود پایدار در عملیات‌هایشان همکاری می‌کنیم. ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم ظرفیت‌های لازم را برای ایجاد پایه‌های برتری در عملکرد شکل دهند. ما به شبکۀ گسترده‌ای از متخصصان که تخصص عمیق و تجربۀ لازم در صنعت نیرو، عملیات امروزی (Lean)، و بازدهی انرژی را داشته دسترسی داریم.

   .

  • عملیات نیروگاه: فرایندهای تست شده و منحصربه‌فرد ما، که با مدل‌های یادگیری، پکیج‌های فناوری اطلاعات، و روش‌های امروزی پشتیبانی شد‌اند به مشتریان در شناسایی فرصت‌های بهبود، ایجاد و ارزیابی ایده‌ها، اولویت‌بندی، و کنترل نتایج کمک می‌کنند. ما هر برنامه را با روش تولید انرژی مرتبط به آن، مانند سوخت فسیلی یا آبی مطابقت داده و برای میزان گرمای تولیدی، کارایی فردی، و زمان‌ها قطع شدن هدفگذاری می‌کنیم.

.

  • مدیریت ریسک پورتفوی و عملیات: با استفاده از روش سیستماتیک ما در ارزیابی ریسک و بازدهی، مشتریان می‌توانند در مورد روش تامین منابع، تعادل عمده/خرده فروشی، فروش بلندمدت یا کوتاه‌مدت و عملکرد کلی تصمیمات بهتری را اتخاذ نمایند. ما به مشتریان کمک می‌کنیم از انگیزه‌های تجاری و عملیاتی استفاده کرده تا فرصت‌ها را به دست آورده و تاثیرات عمده‌ای در شرکت ایجاد کنند.

.

  • تغییر عملکرد: تمرکز ما بر خلق ارزش مشتریان را قادر می‌سازد تا سریعا به نتایج عملیاتی دست یافته، در لحظه عملکرد خود را کنترل نموده، و به صورتی کارا پیشرفت خود را برنامه‌ریزی کنند. برای اطمینان از اینکه تغییرات سبب بهبود پیوسته می‌شود، ما بر روی تغییرات بلندمدت در تفکرات و رفتار‌ها، و در عین حال بر روی نتایج عملکردی در کوتاه‌مدت تمرکز می‌کنیم.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

رشد ظرفیت تولید نیروی برق در یک کشور

پشتیبانی از یک کشور در ایجاد حدود 20 گیگاوات برق در یک دورۀ 20 ساله، شامل کمک به ایجاد مدل‌های تامین و تقاضا، ایجاد استراتژی و برنامۀ اجرایی، کشف فرصت‌های رشد بازدهی با یک تولیدکنندۀ انرژی بادی در دریا، و کاهش 30 درصدی هزینه‌ها و 10 درصد در زمان.

شناسایی ترندهای کارکنان

ایجاد ابزار‌های مدیریت کارکنان بر اساس پایگاه‌های دادۀ شرکت، و به منظور کمک به شناسایی ترندها در اضافه‌کاری‌ها و غیبت‌ها، و نصف کردن زمان‌های تحت تاثیر این دو.

بهبود نرخ حرارت

استفاده از تحلیل پیشرفته به منظور کمک به یک شرکت قدیمی با پایۀ ذغال سنگ در تحلیل بیش از 3000 متغیر موثر بر تولید و میلیون‌ها داده، رسیدن به 6 پارامتر که بر میزان نرخ حرارت تاثیر گذاشته و با عملیات می‌توان آن‌ها را کنترل نمود، و در نتیجه بهبود 2 تا 3 درصدی در نرخ حرارت و کاهش عمدۀ هزینه‌ها.

فهرست