مهندسی و ساخت‌ و ‌ساز (Engineering-Construction)

ساخت‌و‌ساز و توسعه ی اکوسیستمی، در کنار تمامی بخش‌های زنجیرۀ ارزش در حال جهش عمده می باشد، که این تغییر با اپیدمی جهانی شدن و رشد تکنولوژی ها شتاب گرفته است

ما به رهبران در این صنعت پیچیده کمک می‌کنیم تا تصمیماتی استراتژیک برای ایجاد تغییر، توانمندسازی، یافتن ایده‌های تحول ساز، اجرای موثر پروژه ها و ایجاد ظرفیت‌های تخصصی اتخاذ کنند

ما با سازمان‌های پیشرو در زمینۀ دارایی‌های مختلف (مانند زیرساخت، مشاورۀ املاک و لوازم صنعتی) و زیربخش‌های این صنعت (مانند مهندسی و ساخت‌و‌ساز، طراحی و معماری، تولیدکنندگان مواد ساختمانی و توزیع‌کنندگان، سرمایه‌گذاران و فناوری‌های ساخت‌و‌ساز) همکاری کرده تا در یک محیط پیچیده و دارای رقابت بالا، فشار قیمتی، موانع استانداردسازی به دلیل تفاوت آن‌ها در مکان‌های مختلف، تفکر ریسک‌گریز، و کمبود نوآوری دوام بیاورند. متخصصان باتجربۀ ما، در کنار توانمندی‌های تحلیلی، و ابزار های بروز در کنار شبکۀ گسترده‌ای از همکاری‌ها به ما کمک می‌کند برای مشتریان مزیت هایی پایدار خلق کرده و فرصت‌هایی جدید برای رشد ایجاد نماییم.

فعالیت های ما

.

تغییر تجاری

رهبری تغییر تجاری چند‌ساله با استفاده از تاثیرات محسوس در کل سازمان، شامل بهبود نرخ برد، افزایش حاشیۀ درآمد، پورتفوی هدفگذاری‌شده، بازدهی بیشتر منابع، و رشد سودده و پایدار. برنامه‌های تغییر تجاری ما به مشتریان کمک می‌کند کسب‌و‌کار خود را ایجاد کرده و رشد دهند. این موضوع شامل شرکت در مناقصه‌ها، برتری در قراردادها و برتری نجاری می‌شود.

.

تغییر در عملیات

ایجاد تغییرات اثربخش عملیاتی، و در نتیجه بهبود سود ناخالص، کمینه‌سازی هزینه‌ها و زمان هدررفته، و افزایش نرخ برد در مناقصه‌ها. با استفاده از ابزار منحصربه‌فرد خود در ارزیابی پتانسیل‌ها، ما‌ ما اهداف سطح بالایی را تعریف نموده و برای شناسایی فرصت‌های خلق ارزش در 10 بعد کسب‌و‌کار ارزیابی جامعی را صورت می‌دهیم. به علاوه ما به مشتریان در برتری در تدارکات، برنامه‌ریزی، ساخت‌و‌ساز امروزی (Lean) و مهندسی ارزش کمک می‌کنیم.

.

تغییر دیجیتال

دوام در دنیای پرتغییر فناوری‌ها و ایجاد یک کسب‌و‌کار موفق و پایدار با استفاده از نوآوری‌ها (مانند فرایند، سازماندهی ابزارها و تفکرات)، مدلسازی اطلاعات کسب‌و‌کار، دیجیتال‌سازی فرایند، مهندسی چابک، و تحلیل پیشرفته.

.

استراتژی و سازماندهی

شناخت برنامه‌های مناسب و زمان مناسب، و روش اجرای مناسب برای ایجاد بیشترین تاثیر. ما به مشتریان کمک می‌کنیم با تمرکز بر اولویت‌های محوری و استراتژیک از باقی رقبا جلوتر بیفتند. ارزیابی مدل عملیاتی، ایجاد مدل کسب‌و‌کار جدید، متعادل‌سازی پورتفوی، مدیریت وجوه نقد، برتری پایدار، تنوع و مدیریت منابع انسانی برای آینده مثال‌هایی از کمک‌های ما در این بخش هستند.

مثال‌هایی جهانی ازاثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

شناسایی 100 میلیون دلار پتانسیل صرفه‌جویی و رسیدن به برتری عملیاتی از طریق برنامه‌های دیجیتال

راهبری اولین تحول دیجیتال جهانی یک شرکت ساخت‌و‌ساز، شناسایی برنامه‌هایی برای صرفه‌جویی 100 میلیون دلاری، با تاثیرات عمده در سود و زبان. معرفی روش چابک به شرکت به منظور ایجاد نمونه‌های اولیۀ محصول، توسعۀ نقش‌های جدید (مانند سفیران تغییر و رهبران مسیر)، و ایجاد ساختاری سازمانی برای پشتیبانی برنامه‌های جدید.

ایجاد رشد دورقمی در درآمد و حاشیۀ سود بیشتر، با تغییر استراتژی

کمک به یک شرکت مهندسی و ساخت‌و‌ساز امریکایی در ارائۀ سود بالا به سهامداران و عملکرد فراتر از انتظار در سه سال، از طریق رشد دورقمی هر ساله در درآمد و تغییر پورتفوی به سمت برنامه‌های سودمند. یک پروژۀ چندمرحله‌ای در 6 ماه بر شناسایی فرصت‌های خلق ارزش، توسعۀ یک چشم‌انداز یکپارچه، و نهایی کردن یک برنامۀ مالی منطبق با اهداف مشترک در سازمان.

ایجاد یک کسب‌و‌کار دیجیتال در سه ماه به منظور 50 درصد رشد ماهانۀ درآمد

توسعۀ کسب‌و‌کار B2B دیجیتال و ایجاد یک برند جدید برای یک توزیع‌کنندۀ سنتی، رسیدن به رشد 50 درصدی درآمد ماهانه. از شروع برنامۀ اولیه، با سازمان در ایجاد یک پلتفرم سفارش آنلاین و معماری یک فناوری بر مبنای به اشتراک‌گذاری، استخدام تمام اعضای تیم بنیان‌گزار، ایجاد روش اتوماتیک دسته‌بندی و مرتب‌سازی داده‌ها، و ارائۀ خدمات به مشتریان، تمام در سه ماه همکاری به عمل آمد.

شناسایی فرصت‌های ایجاد ارزش با پتانسیل رشد بیش از 25 درصدی در درآمد ناخالص

برای کمک به یک شرکت مهندسی و ساخت‌و‌ساز اروپایی در شناسایی 25 تا 55 درصد پتانسیل رشد درآمد ناخالص از عملکردهای اصلی مانند تدارکات، تجهیزات، فناوری اطلاعات و دیجیتال، و شناسایی 75 برنامه برای ایجاد بیشترین میزان ارزش افزودۀ ممکن در سازمان، مشاوران از ظرفیت‌های منحصربه‌فرد خود در ارزیابی جامع، شامل ارزیابی بالا به پایین استفاده کردند.

فهرست