مدیریت تدارکات و زنجیرۀ تامین (Power)

ما به شرکت‌های بزرگ و یا مستقل تولیدکنندۀ نیرو کمک می‌کنیم با اتخاذ ظرفیت‌های پیشرفتۀ مدیریت تدارکات و زنجیرۀ تامین در در تمام بخش‌های مواد، خدمات، عملیات، و سرمایه‌گذاری به شرکت‌های پیشرو تبدیل شوند

در عین حال که جهان وارد دورانی از تغییرات فناوری می‌شود، شرکت‌های بخش انرژی برای رسیدن به اهداف هزینه‌کردی، یافتن تامین‌کنندگان، بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان، نواوری و بهینه‌سازی مجموع هزینه‌های مالکیت بیشتر و بیشتر بر ظرفیت‌های دیجیتال در مدیریت تدارکات و زنجیرۀ تامین تکیه می‌کنند. با استفاده از روش‌ها و ابزار‌های ثابت شده، ما با مشتریان به منظور تجهیز آن‌ها برای موفقیت در این شرایط همکاری می‌کنیم.

ما به مشتریان کمک می‌کنیم پتانسیل‌های اهرم‌های جدید خلق ارزش را در سراسر بخش‌ها استفاده کرده، و با استفاده از ظرفیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته به خلق ارزش پایدار و بدون ریسک روی بیاورند. ما به آن‌ها کمک می‌کنیم بر اساس همکاری‌های میان‌واحدی در سازمان مدل‌های عملیاتی آینده را خلق کرده، و برای رشد بازدهی، ایجاد اطلاعات، و استفاده از فرصت‌های جدید فناوری‌های جدید دیجیتال و تحلیلی را یکپارچه‌سازی کنند. ما همچنین به آن‌ها کمک می‌کنیم مهارت‌های جدیدی توسعه داده، منابع انسانی را مدیریت نموده، و برای رسیدن سازمان به عملکردی برتر در صنعت و تاثیرات بلندمدت فرهنگ خود را تغییر دهند.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

صنعت مشاوره مدیریت با دهه‌ها تجربه در خدمت‌رسانی به شرکت‌های بزرگ و یا مستقل تولیدکنندۀ نیرو، به مشتریان کمک می‌کند هزینه‌های کل مالکیت را بین 15 تا 18 درصد در تمامی بخش‌ها کاهش دهند.

بهینه‌سازی استراتژی تدارکات فناوری اطلاعات

مشاوران به یک شرکت بزرگ یکپارچه کمک کردند یک مدل جدید تدارکات را بر اساس همکاری نزدیک با کسب‌و‌کار و یک استراتژی تامین منابع فناوری اطلاعات در سطح جهانی ایجاد کرده، و فرصت‌های صرفه‌جویی بیش از 25 درصدی را در شرکت شناسایی کند.

کاهش هزینه‌های قرارداد

با کمک مشاوران مدیریت، یک تولیدکننده از روش‌های پیشرفته برای پیش‌بینی و مدیریت تقاضا، و شناسایی فرصت‌های صرفه‌جویی 20 تا 25 درصدی در هزینه‌های بخش‌های خدمات، از خدمات زمان قطعی برق و تعمیرات گرفته تا دیگر عملیات‌ها استفاده کرد.

اتخاذ روش‌های پیشرفتۀ تامین منابع

مشاوران برای یک شرکت بزرگ تولید برق در بخش قراردادها و اجرای پروژه‌های انتقال، با ایجاد یک روش منحصربه‌فرد در تامین مالی به نام “هزینۀ الزامی”، و یک مدل همکاری نوآورانه تغییراتی ایجاد کرد.

کاهش یک‌پنجم هزینه‌ها

مشاوران با استفاده از تحلیل پیشرفته یک مدل عملیاتی چابک در قراردادهای ساخت‌و‌ساز و تعمیرات در انتقال و پخش گاز را برای یک شرکت پیشرو در زمینۀ گاز طبیعی ایجاد کرده، که سبب کاهش هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها تا 20 درصد شد.

تحول در عملکرد تدارکات

مشاوران به یک شرکت تولید‌کنندۀ منطقه‌ای کمک کردند میزان هزینه‌های خود را در بخش‌های مختلف سازمان ارزیابی کرده و با استفاده از تغییر در سازماندهی و ظرفیت‌های شرکت تا 15 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نماید.

فهرست