عملیات (Food)

ما با برتری در عملیات، بدون کاهش رضایت مشتری، حاشیۀ سود را افزایش می‌دهیم

در پاسخ به تقاضای مشتریان و فشار رقابت، شرکت‌های صنایع مواد غذایی به افزایش بهره‌وری و کارایی عملیات نیاز دارند. در عین حال، به منظور پشتیبانی از نوآوری و مدیریت پیچیدگی، عملیات باید چابکی خود را حفظ نماید. ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم در بخش‌های مختلفی، مانند بخش‌های زیر به این اهداف دست پیدا کنند:

فعالیت های ما

.
   .

استراتژی عملیات

ما با شرکت‌های پیشرو این بخش در زمینۀ تعریف مسیر‌های تغییر در عملیات کار کرده و به آن‌ها کمک می‌کنیم استراتژی‌ها و سازماندهی‌های منجر به رشد تجاری را ایجاد نمایند.

   .

دیجیتال‌سازی عملیات

برنامه‌ریزی مستقل، تدارکات دیجیتال، و کاربرد نسل 4 صنایع فرصت بزرگی را در رسیدن به برتری عملیاتی ایجاد می‌کند. ما در هماهنگ‌سازی مدل‌ها، ظرفیت‌ها و فرهنگ عملیات به عصر دیجیتال، به منظور اطمینان از تغییر موفقیت‌آمیز و پایدار در این زمینه به مشتریان کمک می‌کنیم.

   .

بهینه‌سازی پیچیدگی

ما به مشتریان کمک می‌کنیم به جای پیچیدگی بد، که در دهه‌های اخیر رشد کرده اما دیگر به آن نیازی نیست، پیچیدگی خوب را، که در آن مشتری تصمیم‌گیری کرده و بر مبنای تصمیمش حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر است پایه‌ریزی کنند. تخصص در پیچیدگی برای رشد ترکیبی از فرایند‌های مربوط به بازار، مانند چینش، و مربوط به تامین، مانند بهینه‌سازی زنجیرۀ تامین است.

   .

طراحی بر مبنای ارزش و توسعۀ محصول

دیدگاه ما در زمینۀ طراحی بر مبنای ارزش و رشد تحلیل بازار، اطلاعات مربوط به رقبا، و دانش تامین‌کنندگان را با دانش عمیق مشتری و ظرفیت‌های طراحی ترکیب می‌نماید. این دیدگاه در طراحی محصولات، خدمات و تجربیات مناسب برای مشتریان کمک می‌کند.

   .

نسل بعدی تدارکات

برای رفع مشکلات ناشی از بررسی هزینه‌ها صرفا بر اساس تعداد کالاهای تولیدی، ما از دیدگاه تمام هزینه‌های مالکیت در تامین منابع اولیه استفاده می‌کنیم. خدمات ما شامل مدیریت ریسک، تامین منابع به روش امروزی (Lean)، و بهینه‌سازی زنجیرۀ ارزش در همکاری با تامین‌کنندگان می‌شود.

   .

تولید و تامین منابع

متخصصان تولید ما با شرکت‌های این صنایع کار کرده تا شبکه‌های تولیدی که منعطف، پاسخگو، نوآورانه، و مقاوم هستند را ایجاد کنند. ما مشتریان را در استفاده از فرصت‌های فناوری‌های جدید و ظرفیت‌های دیجیتال توانمند ساخته تا به عملکرد بهتر در قیمت پایین‌تر و چابکی بیشتر دست پیدا کنند.

   .

زنجیره‌های تامین چندکاناله و بر اساس نیاز مشتری

ما به مشتریان کمک می‌کنیم با طبقه‌بندی، برنامه‌ریزی بهتر، استفاده از روش‌های تولید امروزی (Lean)، و همکاری‌های بیشتر در زنجیرۀ تامین جریان محصولات را بهینه‌سازی نمایند. دیدگاه منحصربه‌فرد ما در زنجیره‌های تامین چندکاناله و بر اساس نیاز مشتری سبب سطوح بالاتر خدمات، انبارداری کمتر، و هزینه‌های پایین‌تر می‌شود.

   .

بودجه‌ریزی صفر-محور

ابزار بودجه‌ریزی صفر- محور ما از ابزار برنامه‌ریزی Anaplan برای بهبود سریع، چایک، عمده و پایدار کارایی استفاده می‌کند.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

بودجه‌ریزی صفر- محور

یک شرکت مشاوره مدیریت یک برنامۀ صفر- محور که شامل هدفگذاری، توسعۀ 360 درجه، پشتیبانی بودجه‌ریزی در 20 بازار جهانی، و پشتیبانی بلندمدت مشتری در هزینه‌کردی بیش از 500 میلیون پوند بود را اجرا کرد. این همکاری سبب کاهش 20 درصدی هزینه‌ها گشت، که بیش از 10 درصد آن در سال اول محقق شد.

رشد طراحی بر مبنای ارزش و توسعۀ محصول

صنعت مشاوره مدیریت با یک شرکت جهانی غذایی در تعریف فرصت‌های جدید بخش اسنک‌ها و شناخت بهتر مشتریان همکاری کرد. متخصصان تحلیل رفتار مشتری و طراحی محصول، سه محصول جدید را با پتانسیل 200 میلیون دلاری معرفی کرده و ظرفیت‌های نوآورانه را در سازمان مشتری ایجاد کردند.

زنجیرۀ ارزش چندکاناله

همکاری یک گروه مشاوره مدیریت با یک شرکت پوشاک، کفش و لباس ورزشی سبب کاهش زمان تحویل سفارش از سه روز به دو روز شد.

فهرست