سرمایه‌گذاران عمده (Principal Investors)

ما به سرمایه‌گذاران در حوزه های مختلف از جمله استراتژی سازمانی، استراتژی سرمایه‌گذاری و ایجاد ارزش، حاکمیت شرکتی و مدیریت پورتفولیو کمک کرده و طراحی، مدیریت و پشتیبانی تغییرات سازمانی را بر عهده می گیریم

سازمان ها و شرکت های سرمایه‌گذاری باید استراتژی‌های مناسبی را در قبال اقشار مختلف مخاطبان و سرمایه گذاران (مردم) اتخاذ نمایند. تیم رهبری ما، متخصصان بخش های مختلف و مشاوران ارشد چالش‌های منحصربه‌فردی که سرمایه‌گذاران عمده و دولتی با آن‌ها روبه‌رو هستند را درک کرده و برای ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه و کمک به تغییرات پایدار با آن‌ها همکاری می‌کنند.

فعالیت های ما

.

ما با مشتریان متنوعی شامل صندوق‌های بازنشستگی، خیریه و سرمایه‌گذاری دولتی کار کرده، و به بیش از 20 سرمایه‌گذار نهادی بزرگ در صدها پروژۀ مختلف کمک می‌کنیم. با تجربۀ بالا در این زمینه و سرمایه‌گذاری بالا در تحقیقات مربوط به اقتصاد کلان، ما دانش بی‌نظیری را در مورد شرایط اقتصادی و تفاوت‌های موجود در هر منطقه ارائه می‌کنیم. مشاوران و متخصصان ما اطلاعات و ظرفیت‌های بی‌نظیری را در خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران عمده منتقل کرده و به آن‌ها در تغییر در سرمایه‌گذاری و استفاده از فرصت‌های کلیدی کمک می‌کنند.

.

ما با استفاده از دیدگاهی ساده و مشخص، که بر اساس نیاز‌های خاص هر مشتری در شرایط مختص به او. ایجاد شده در بهبود عملکرد کلی سرمایه‌گذاری کمک می‌کنیم. ما در زمینه‌های زیر به مشتریان کمک می‌کنیم:

.

  • استراتژی شرکتی و حاکمیت: ما به سرمایه‌گذاران کمک می‌کنیم استراتژی و مدل حاکمیت خود را برای مقابله با چالش‌ها و حقایق جدید ایجاد نمایند

.

  • استراتژی سرمایه‌گذاری و خلق ارزش: حضور دائم ما در تمام صنایع دانش عمیقی را در دارایی‌های مختلف و شکل‌های مختلف سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است. این موضوع در ترکیب با دانش ما نسبت به زنجیرۀ ارزش سرمایه‌گذاری سبب کمک به شکل‌دهی استراتژی مرکزی مشتریان می‌شود

.

  • عملکرد‌های پشتیبان: در همکاری با بخش‌هایعملکردی، ما به مشتریان راه‌حل‌های کامل و پربازدهی را برای ایجاد و بهبود عملکرد‌های پشتیبانی، از مدیریت ریسک گرفته تا فناوری اطلاعات، منابع انسانی و مالی ارائه می‌کنیم

.

  • سازماندهی، نیروی انسانی و فرهنگ: ما با بخش سازماندهی همکاری نزدیکی داشته تا به مشتریان خود کمک کنیم تیم‌های برنده ایجاد کرده، عملکرد کارکنان را ارزیابی نموده، همکاری را رشد داده و سلامت کلی سازمانی را ارتقا بخشند. ما از توانایی تحلیل و ابزار‌های انحصاری در استفاده از فرصت‌ها و اندازه‌گیری نتایج استفاده می‌کنیم. تمرکز ما نه تنها بر کوتاه‌مدت، بلکه بر ایجاد سلامت و ظرفیت‌های سازمانی برای پایداری در عملکرد است

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

  • مشاوره مدیریت به یک صندوق بزرگ بازنشستگی کمک کرد تا در سه سال تغییرات جامعی را به وجود آورده، برنامه‌ای پیچیده و جهانی برای بازنشستگی ایجاد نموده و تاثیری 800 میلیون دلاری داشته باشد.
  • یک شرکت مشاوره مدیریت به یک صندوق بازنشستگی در ایجاد زیرساخت‌های یک پورتفوی چند میلیارد دلاری، ایجاد پایگاه داده و متدولوژی مورد نیاز برای بررسی روند‌های جهانی و شناسایی مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری کمک نمود. با همکاری هم، یک روش تحقیقات و یک ساختار سازمانی را برای پشتیبانی از پورتفوی فعالیت‌های در حال انجام ایجاد کرده و 5 تحلیل‌گر سرمایه‌گذاری را هم برای مدیریت پورتفوی آموزش دادند.
  • مشاوران در ایجاد بیش از 600 میلیون دلار ارزش، با هدف ارزیابی پورتفوی بخش خصوصی یک سرمایه‌گذاری نهادی و شناسایی فرصت‌های قیمت‌گذاری از طریق ارزیابی چندجانبه همکاری نمودند.
  • صنعت مشاوره مدیریت در طراحی یک برنامۀ تغییر در مدیریت ریسک برای یک سرمایه‌گذار بزرگ نهادی همکاری داشت. این برنامه شامل تعدادی از زیربرنامه ها، از ایجاد سناریو‌های تست ریسک گرفته تا طراحی داشبورد‌ها و گزارشات مدیریتی و بهبود سیاست‌های مدیریت ریسک در زمینۀ دارایی‌های مختلف بود. این سازمان اکنون استانداردی برای دیگر شرکت‌ها در صنعت است.
  • مشاوران مدیریت به یک برنامۀ بازنشستگی بزرگ کمک کردند تا یک ارزیابی جامع سازمانی را، که شامل پرسشنامۀ دقیق، تحلیل نتایج و ارزیابی مسائل حوزۀ سلامت بود شکل دهد. از نتایج این پرسشنامه در طراحی راه‌حل‌های سفارشی، شامل سیستم مدیریت منابع انسانی، نقش‌های شفاف‌تر و پاسخگویی بهتر، و مدیریت بهتر نتایج استفاده شد.

 

فهرست