سازماندهی (Oil & Gas)

ما از طریق ترکیب منحصربه‌فرد خود از دانش عمیق در زمینۀ صنعت، دیدگاه آزموده شده، و ابزار‌های کارا

به شرکت‌های نفت و گاز کمک می‌کنیم سازمان خود را، در جهت موفقیت باز مهندسی کنند.

آشفتگی در صنعت نفت و گاز پرسش‌های مهمی را در برابر رهبران شرکت‌ها قرار داده است.

اینکه آن‌ها چگونه کارایی  را بهبود بخشیده، تغییرات پرشتاب را مدیریت کرده، اندازه و ساختار سازمانی خود را تعیین نموده،

و ظرفیت‌های مورد نیاز برای موفقیت را ایجاد ‌کنند. ما با استفاده از دانش عمیق مرتبط با صنعت و مدیریت به این پرسش ها پاسخ می دهیم.

در حین رشد و بهبود عملکرد کسب و کار‌های آن‌ها، ما  در  سلامت سازمانی ، و برتری  بلندمدت نیز به شرکت‌ها  کمک می‌نماییم.

نحوه فعالیت‌ ما

.

به منظور رساندن مشتریانمان به بهترین  سطح از تفکر خلاقانه، ما افق ‌های منحصربه‌فردی را در  زمینه‌های زیر ایجاد می‌کنیم :

  • شکل‌ دهی به آیندۀ شرکت در زمینه‌های نفت و گاز، شامل طراحی سریع، دیجیتال‌سازی، تمرکز زدایی (decentralization) ، و بازطراحی هستۀ کسب و کار

 

  • شناخت روندها و رویه های سازمانی مانند الگوبرداری در سطح پروژه‌های مختلف، حاکمیت غیرعملیاتی، و حاکمیت سرمایه‌گذاران و هیئت مدیره

 

  • اجرای ادغام به منظور بیشینه‌سازی ارزش حاصله از مدیریت یکپارچه

 

  • استفاده از دیدگاه‌های سازمانی به منظور حذف هزینه‌ها

 

  • کاهش کمبود های فنی_تخصصی نیرو ها با استفاده از برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی، ایجاد مجموعه‌ای از افراد مجرب در سطح منطقه، ایجاد مسیر شغلی ناظر به رشد ظرفیت‌ها و استعدادها

مثال‌هایی جهانی ازاثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

پشتیبانی از یک تغییر سریع

در کار با یک شرکت بزرگ که به دنبال مدرن‌سازی سازمان جهانی خود در جهت رقابت در محیط آشفتۀ انرژی بود، خدمات مشاوره مدیریت در طراحی یک برنامۀ تغییر جامع و ایجاد فرایند‌های سریع که زمان میانگین برای برنامه‌ریزی را بیش از 30 درصد کاهش می‌داد، منجر گردید.

ایجاد برتری رقابتی

خدمات مشاوره مدیریت با سازماندهی و ایجاد فرهنگ تخصص‌گرا به یک شرکت نفت و گاز آسیایی، موجب شد تاارائۀ پروژه را تبدیل به یک مزیت رقابتی پایدار کند. این در حالی بود که پروژه‌های شرکت، که 3 میلیارد دلار ارزش داشتند متوقف نشدند. تمام پروژه‌ها به موقع تحویل داده شده، و 500 میلیون دلار هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد.

ایجاد یک تغییر در عملکرد

در یک شرکت ملی نفت که پس از 30 سال کار به عنوان تک‌قطبی انحصاری، با کمبود سرمایه مواجه بود، کمک شده است تا میزان تولیدات خود در بخش بالادستی را 24 درصد، در بخش پالایش 4 درصد، و در بخش پایین‌دستی 10 درصد رشد داده، و میزان هزینه‌های خود را 10 درصد کاهش دهد.

فهرست