زیرساخت های حمل و نقل (Transportation)

خلق آیندۀ حمل و نقل و ارتباطات

نتایج اقتصادی به طور مستقیم به توانایی حرکت مردم و کالاها با روشی اثربخش و ارزان ارتباط دارد. سهامداران این بخش، با توجه به سرمایۀ فراوان مورد نیاز و سخت‌تر شدن تامین مالی عمومی، با انتخابی سخت مواجه هستند: دارایی کنونی را بهینه‌سازی کرده و یا تجهیزات جدیدی را جایگزین کنند.

ما دانش خود در زمینۀ های مختلف اعم از جاده‌ها، خطوط ریلی، سیستم‌های جابه‌جایی شهری، فرودگاه‌ها و بنادر را با دانش مدیریتی خود ترکیب کرده‌ایم. با استفاده از اطلاعات دقیق و استفاده از بهترین ابزار‌ها و روش‌ها، ما دیدگاه جدیدی را برای بررسی مسائل پیچیده در صنعت زیرساخت‌های جابه‌جایی ارائه می‌کنیم.

فعالیت های ما

.

برنامه‌ریزی، برنامۀ مالی و مدیریت ریسک

پشتیبانی از شرکت ها در برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی دارایی‌ها، پیش‌بینی‌های مالی (شامل مدلسازی تقاضا و عملیات)، و استراتژی های قرارداد (شامل همکاری‌های دولتی-خصوصی) به منظور مدیریت ریسک

.

مدیریت ذی‌نفعان و سازماندهی پروژه- محور

اطمینان از هماهنگ بودن ذی‌نفعان و مفید بودن نتایج پروژه، و در عین حال مشاوره بر روی مدیریت ریسک و سیاست‌ها

.

طراحی دارایی‌ها

متعادل‌سازی طراحی‌های فنی و تجاری، و پشتیبانی از ایجاد ظرفیت‌هایی که به مدیران پروژه امکان تعادل بین این دو را می‌دهد

.

مهندسی ارزش

استفاده از اصول طراحی بر مبنای هزینه و بر مبنای بازار، به منظور بیشینه‌سازی ارزش زیرساخت‌های جابه‌جایی از طریق ابزار‌ها و روش‌های انحصاری مانند دیدگاه مهندسی مصالحه‌ها، انتخاب معیار هزینه‌های ساخت‌و‌ساز، و تحلیل صفحۀ تمیز (Clean-Sheet)

.

استراتژی تدارکات

بهینه‌سازی هزینه‌ها و هماهنگ‌سازی برنامه‌های تامین‌کنندگان و شرکت‌های همکار از طریق تقویت بخش‌های مختلف و آموزش تامین‌کنندگان

.

ساخت ‌و ساز امروزی (Lean)

اجرای روش‌های نوین مانند فشرده‌سازی مسیر عملیات، فرایند‌های موازی، و برنامه‌ریزی بر مبنای آخرین فعالیت، به منظور بهبود کارایی و تکمیل پروژه‌ها در زمان و بودجۀ مقرر

.

برتری تجاری

اجرای روش‌های برتر فروش و بازاریابی برای کمک به شرکت ها در شناخت مشتریان خود، توسعۀ روش‌های قیمت‌گذاری برای بهینه‌سازی سود، و ایجاد استراتژی‌های درآمدزایی

.

برتری عملیاتی

متعادل‌سازی نگاه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت به منظور کمینه‌سازی هزینه‌های تعمیرات در زمان عملیاتی شدن آن‌ها.

مثال‌هایی جهانی ازاثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

ایجاد رشد

همکاری تیمی از مشاوران با یک اپراتور راهداری در آمریکای جنوبی در طراحی یک ساختار سازمانی جدید برای مرکز شرکت، شامل بازطراحی نقش‌ها، اجرای یک مدل مشترک خدمت، و ایجاد یک استراتژی 5 ساله به منظور پشتیبانی از اهداف رشد در آینده، و در عین حال مدیریت هزینه‌ها.

کاهش هزینه‌ها

کمک یک شرکت مشاوره به یک سازمان دولتی در اروپا در تحلیل تصمیم‌هایش برای تامین مالی تعمیرات جاده‌ها، به منظور تعیین بودجۀ آینده، که به صرفه‌جویی 15 تا 20 درصدی در هزینه ها منجر شد.

افزایش بازدهی

پشتیبانی تیم مشاوران از یک سیستم حمل‌و‌نقل شهری در شناسایی و اجرای شاخص‌های بازدهی در هزینه‌ها در عملیات‌های مترو و اتوبوس، و کاهش عملکرد‌های مدیریتی و پشتیبانی.

ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذاری

کمک یک شرکت مشاوره مدیرت به یک سازمان دولتی در امریکای شمالی در طراحی یک سازمان نیمه‌دولتی برای بررسی سرمایه‌گذاری‌ها در زیرساخت‌ها و استفاده از درآمد‌های عمومی در ایجاد انگیزش برای سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در زیرساخت‌های عمومی.

فهرست