خدمات مربوط به صنعت مواد شیمیایی خاص (Chemicals)

کمک به شرکت‌های تولید مواد شیمیایی مخصوص در ایجاد استراتژی‌هایی بر اساس نقاط قوت محوری و تبدیل ترندهای مخصوص به صنعت، به فرصت‌های عملی رشد.

.

در عین حال که بازیگران غربی با فشار روزافزون رقبا و بازیگران محلی، که می‌خواهند بازار را در اختیار بگیرند، روبه‌رو می‌شوند، شرکت‌های تولید مواد شیمیایی مخصوص در سراسر دنیا باید راه‌های تازه‌ای برای رشد و رقابت پیدا کنند. ما به مشتریان کمک می‌کنیم برتری عملیاتی به دست آورده و در بازار متغیر، به رشد طولانی‌مدت، پایدار و سودآور دست پیدا کنند. با ترکیب دانش وسیع ما در صنعت و تجربیات، روش‌ها و ابزار‌های تخصصی، ما به شرکت‌های این بخش کمک می‌کنیم استراتژی‌هایی که با ترند‌های محیطی، و در عین حال با ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی هماهنگ هستند را ایجاد نمایند. ما به مشتریان در زمینه‌های استراتژی شرکتی و واحدی، ادغام و تملیک، رشد، تحقیق و توسعه و نوآری، عملیات، و بازاریابی و فروش کمک می‌کنیم.

مثال‌هایی جهانی ازاثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

  • خدمات مشاوره مدیریت به یک بازیگر بزرگ در این صنعت کمک کردتا عدم تقارن در عملکرد شرکت‌های موجود در پورتفوی خود را بررسی نماید. با ارزیابی دقیق و بررسی جزئیات استراتژی هر کدام از شرکت‌ها و بررسی ترندهای بزرگ هر بخش، برای هر شرکت یک استراتژی یکپارچۀ شرکتی ایجادشدم. در برنامۀ اجرا، شامل چند برنامۀ تملیک، خروج سرمایه از چند شرکت، و تغییر در ساختار سازمانی به شرکت کمک شد و در پایان، شرکت اندازۀ بخش شیمیایی خود را دوبرابر کرده، و عملکرد پورتفوی را به صورت عمده بهبود بخشید.
  • به یک شرکت بزرگ در زمینۀ مواد شیمیایی مخصوص در زمینۀ ایجاد یک برنامۀ رشد جامع برای ورود به یک صنعت خاص، که تا آن زمان در سراسر پورتفوی شرکت به صورت پراکنده وجود داشت کمک شد. با ارزیابی ترندها و فرصت‌های رشد از دید مشتری، یک استراتژی رشدی سودآور برای شرکت طراحی شد که نیاز‌های برآورده نشدۀ مشتریان را برآورده می‌ساخت. این استراتژی به مشتری، که از بازیگران جاه‌طلب بازار است، کمک کرد تا به رهبری در بازار دست پیدا کند.
  • خدمت مشاوره مدیریت از یک مشتری بزرگ اروپایی در زمینۀ صنایع شیمیایی، در جایه‌جایی منابع خود به شرکتی دیگر در پورتفویش، بعد از ادغام پشتیبانی کرد. به این صورت که میزان قدرت و تحرکات موجود در شرکت‌های مختلف موجود در پورتفوی را شناسایی کرده، و این موضوع سبب ایجاد یک استراتژی روشن برای جابه‌جایی منابع، و شکل‌دهی به یک نقشۀ بهبود عملکرد که موقعیت رقابتی شرکت را بهبود می‌بخشید، شد.
  • خدمت مشاوره مدیریت به یک شرکت تولیدکنندۀ مواد شیمیایی مخصوص در سطح جهانی کمک کرد کاهش حاشیۀ سود را با بهبود قیمت‌گذاری، و مدیریت بهتر پورتفوی و همکاری‌ها برطرف سازد.  با شکل‌دهی به ابزار‌ها و روش‌های قیمت‌گذاری، آموزش مدیران فروش در زمینۀ کاری‌شان، و اجرای یک سیستم مدیریت عملکرد جدید، این برنامه فرصت بهبود 2 تا 5 درصدی در بازدهی فروش در هر واحد کسب‌و‌کار را شناسایی نمود.
  • خدمت مشاوره مدیریت به یک شرکت بزرگ اروپایی فعال در تولید مواد شیمیایی مخصوص در شناسایی فرصت‌های بهبود عملیاتی، به منظور رسیدن به اهداف مالی بلندمدت، ایجاد مسیر رشد، و افزایش رقابت‌پذیری کمک کرد. پس از بازدید از کارگاه‌ها، مصاحبه با افراد، و کلاس‌های آموزشی، مشاوران بیش از 300 میلیون فرصت بهبود عملکرد را شناسایی کرده و به مشتری در ایجاد ظرفیت‌های جدید و آموزش به کارکنان کمک کردند.

 

فهرست