خدمات مربوط به تولید کنندگان (Automotive)

ما به مشتریان کمک می‌کنیم عملکرد اقتصادی خود را با بهبود تمام جنبه‌های زنجیرۀ ارزش خود، از استراتژی برند گرفته تا توسعۀ محصول و از بهینه‌سازی زنجیرۀ تامین تا بازاریابی و فروش، بهبود بخشند.

.

مهم‌ترین چالش‌های به وجود آمده در بازار کنونی صنعت خودرو ناشی از رشد فناوری و تغییرات سریع در بازار است؛ تغییرات در حمل‌و‌نقل، اتومبیل‌های خودران، برقی‌سازی، و هوشمند سازی.

خودروسازان، نیازمند تحرک استراتژیک به منظور شکل‌دهی به صنعت، جستجو برای فرصت‌های سودآوری و جایگیری در بازار روبه‌رشد آسیا هستند، و در عین حال باید با بازاری که با تغییرات بالا و عدم قطعیت همراه است، دست و پنجه نرم می کنند.

مقابلۀ صحیح با این شرایط نیازمند تصمیم‌گیری استراتژیک پایه‌ای و دقیق بازیگران بزرگ است. به منظور کمک به مشتریان در مقابله با این چالش‌ها، ما با آن‌ها برای آمادگی در برابر عدم قطعیت، بازطراحی خدمات و محصولاتشان و هماهنگ‌سازی سازمان، کار می‌کنیم.

ما همچنین ایده ها و تجربیات تخصصی خود در مورد ورود به بازار، توسعۀ شبکۀ ارتباطات، عوامل کلیدی همکاری‌های کارا و تخصص در تولید را به مشتریان ارائه می‌دهیم. به علاوه، ما با متخصصانی کار می‌کنیم که در بازار‌های محلی تجربه دارند. برنامۀ توسعۀ محصول و تحلیل زنجیرۀ ارزش می‌تواند در بازدهی و مدیریت هزینه‌ها، بدون توجه به طول یا پیچیدگی زنجیرۀ ارزش، راهگشا باشد. ما همچنین در مراحل طراحی، توسعه، و تولید تجهیزات خودروها کمک کرده و با تیم‌های توسعه به منظور رسیدن به هزینه‌ای متناسب بودجه و اهداف عملکردی، همکاری می‌کنیم.

متخصصان ما ایده های منحصر‌به‌فردی در زمینه‌های بازار مشتری و سیاست‌ها به مشتری ارائه می‌کنند. زمانی که این شناخت محلی با تخصص ما در مهندسی مکانیک، الکترونیک، شیمی، و حوزه‌های مرتبط ترکیب شود، سبب تاثیرگذاری پایدار بر تولیدکنندگان در بخش خودرو خواهد شد.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

  • خدمات مشاوره مدیریت  به یک تولیدکنندۀ تجهیزات خودرو کمک کرد با ایجاد یک پلتفرم جدید برای تجهیزات خودرو، تعداد تجهیزات انحصاری خود را افزایش دهد. با بررسی و تحلیل محصولات شرکت،  فرایند جدیدی، بر اساس اتوماسیون منعطف ایجاد شد که میزان استفادۀ پلتفرم جدید را 50 درصد بیشتر کرد.
  • یک تولید‌کننده، با میزان تاخیر بالا و حاشیۀ سود پایین در محصولات جدید مواجه بود، خدمات مشاوره مدیریت در بازطراحی فرایند توسعۀ محصول به آن‌ها کمک کرده و تمرکز آن‌ها را بر توسعۀ موازی چند محصول و روش تولید امروزی (لین) معطوف شد،. این موضوع سبب کاهش 33 درصدی زمان ارائۀ محصول به بازار، کاهش 28 درصدی هزینه‌های توسعۀ محصول و فرایند، و افزایش عمدۀ کیفیت محصول شد.
  • خدمات مشاوره مدیریت  به  یک تولیدکنندۀ تجهیزات آسیایی کمک  کرد تا برنامه‌ای 5 ساله تنظیم کند که به 20 تا 30 درصد صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف ختم شده و در عین حال ظرفیت‌های تامین منابع در سازمان متبوع را افزایش ‌دهد.
فهرست