خدمات مربوط به تامین‌کنندگان صنعت خودرو (Automotive)

ما به مشتریان کمک می‌کنیم کارایی خود را افزایش داده، نوآوری را بیشتر کرده، و در بازار‌های متنوعی در سطح جهانی رقابت کنند.

.

تغییرات وسیعی در صنعت تامین قطعات خودرو، از نیاز به جهانی شدن گرفته تا ایجاد رقبای جدید در کشور‌های کم‌هزینه، سبب افزایش عدم قطعیت‌ها و تبدیل فرایند ساده و مستقیم تصمیم‌گیری به یک فرایند پیچیده شده است.

.

از فناوری جدید چراغ خودرو گرفته تا راه‌حل‌های جدید در بخش برق خودرو، تامین‌کنندگان را واداشته که به دنبال راه‌حل‌های بهتر برای مشتریانشان در بخش تولید خودرو باشند. آن‌ها همچنین، با توجه به اینکه 70 درصد هزینه‌های بخش خودرو را تشکیل می‌دهند، در مرکز تلاش‌ها برای افزایش کارایی در این بخش می‌باشند.

.

ما به شرکت‌های تامین‌کننده در تمام مراحل زنجیرۀ ارزش کمک می‌کنیم. پروژه‌های ما شامل استراتژی‌های رشد و ایجاد برنامۀ کسب‌و‌کار، تا مسائل بخش تحقیق و توسعه مانند بهینه‌سازی هزینۀ مواد و زنجیرۀ ارزش، و فرایند‌های فروش و بازار ثانویه می‌شود. ما به مشتریان کمک می‌کنیم میزان تاثیر کسب‌و‌کار بر سرمایه را کاهش داده، ویژگی‌ها و مشخصات محصول خود را استاندارد‌سازی کنند، و دیدگاه خود در زمینۀ سرمایه‌گذاری در نوآوری و تحقیق و توسعه را بهبود بخشند. ما همچنین به جهانی شدن و محصولات بومی، مدیریت منابع انسانی، و مسائل مالی شرکت‌ها توجه داریم.

.

با وجود ده‌ها مشاور و متخصص در سراسر دنیا، ما می‌توانیم تمام مسائل مشتریان را حل کنیم. به علاوه، ما با گروه‌های صنعتی بومی و منطقه‌ای کار کرده تا بهترین راهکارها برای حل مسائل امروزی را به وجود بیاوریم. همچنین، ما بر روی توسعۀ دانش، به منظور حل مشکلات صنعت تاکید داریم. ما دیدی جامع بر صنعت را لحاظ کرده، ترند‌های بازار ثانویه را ارزیابی نموده، و سناریو‌های احتمالی برای مسائل پس از فروش را بررسی می‌کنیم.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

  • خدمت مشاوره مدیریت  به یک تامین‌کنندۀ قطعات کمک کرد در بخش‌های کلیدی محصول خود بر اساس ارزش قیمت‌گذاری نماید.
  • خدمات مشاوره مدیریت به  یک تامین‌کننده در جهت ایجاد استراتژی استفادۀ سودده از بازار چین کمک کرد. به نحوی که هم بتواند سودآور باشد، هم در فضای رقابتی چین دوام بیاورد، و هم از بازار چین عقب نماند.
  • خدمات مشاوره مدیریت با استفاده از بهترین روش‌ها و ابزارهای بهینه‌سازی قیمت مواد اولیه در بخش الکترونیک، مکانیک، و قطعات الکترومکانیک، به تامین‌کنندگان بزرگ قعات خودرو کمک کرد 15 درصد و بیشتر صرفه‌جویی داشته باشند.
  • مشاوره به یک تامین‌کنندۀ جهانی کمک کرد تا یک استراتژی رشد در بخش غیرخودرویی تنظیم کند، و با این کار ریسک موجود در صنایع خودرو را برای خود کاهش دهد.
  • یک شرکت مشاوره مدیریت، در شناسایی و هدف‌گذاری فرصت‌های خاص برای یک تامین‌کننده در بازار خودرو‌های برقی همکاری نمود.

 

فهرست