تحقیق و توسعه (Pharma)

کمک به مشتریان در ایجاد ظرفیت‌های تحقیق و توسعه

به منظور رشد نوآوری، بهبود عملکرد و ایجاد استراتژی‌های موفق پورتفولیو و دارایی‌ها

فعالیت های ما

.
   .

مشتریان ما در زمینۀ تحقیق و توسعه شامل شرکت‌های بزرگ دارویی، تولیدکنندگان لوازم پزشکی، سازمان‌های بیوتک و تحقیقات کلینیکی می‌شود. کار ما، که بخش‌های زیادی از درمان را در بر می‌گیرد، شامل موارد زیر می‌شود:

.

نوآوری

ما در تغییر فرهنگ و زیرساخت‌های تحقیق و توسعۀ یک شرکت، به منظور هماهنگی با تغییرات نیاز‌ها در صنعت، و یا پشتیبانی از تلاش‌ها برای جذب، انگیزش و رشد نیرو‌های انسانی کمک می‌کنیم. ما از دانش خود برای کمک به شرکت‌ها در ایجاد محصولات نوآورانه، که به آن‌ها در ایجاد محصولات با ارزش و مقابله با مشکلات سیاست‌گذاری و پرداخت بیمه کمک می‌کند استفاده می‌کنیم.

.

بهبود کارایی و عملکرد

ما استراتژی‌های متعددی برای رشد کارایی و عملکرد مشتری در اختیار داریم. برای مثال ما می‌توانیم در دسترسی به فناوری‌های جدید از طریق سرمایه‌گذاری بر روی تحقیق و توسعه و مدل‌های همکاری که هزینه‌ها و ریسک را کمینه می‌سازد به مشتریان کمک کنیم. ما همچنین مراحل تاییدیه گرفتن را سهولت بخشیده و زمان و هزینه‌های مربوط به توسعۀ محصول را با کمک در ایجاد استراتژی‌های طراحی که شانس گرفتن تاییدیه را بیشینه می‌سازد کاهش می‌دهیم. تلاش‌های ما معمولا بر کمک به شرکت‌ها در مسائل سازمانی (مانند کمک به مشخص کردن ساختار مناسب ادغام) کمک می‌کنیم. به دلیل شناخت ما از شرایط متغیر بازار و ارائۀ تخصص و دسترسی به بازار‌های جهانی، ما همچنین می‌توانیم در شناسایی فرصت‌های مناسب برون‌سپاری و کسب ارزش بیشتر از بازار‌های نوظهور به مشتریان کمک کنیم.

.

توسعۀ استراتژی‌های موفق دارایی‌ها و پورتفوی

به منظور اختصاص منابع، ما به مشتریان کمک می‌کنیم بودجه‌های تحقیقات پزشکی خود را بر روی بهترین محصولات اختصاص دهند. با داروها و ابزار‌های موجود، ما می‌توانیم در مسائل درمانی، بیماری‌ها، و اولویت محصولات به مشتریان کمک کنیم. مهم‌تر اینکه ما از جدید‌ترین روش‌ها برای بهینه‌سازی ارزش افزوده برای هر دارایی خاص استفاده می‌نماییم. برای مثال، ما در شناسایی اجزایی که ارزش بیشتری را برای بازار‌های بالغ خلق کرده و یا در بازار‌های نوظهور تقاضای بیشتری پیدا می‌کنند به مشتریان کمک می‌کنیم. ما همچنین در شناسایی فرصت های توسعه و اجرای آن‌ها، شامل قراردادهای مجوز‌گیری و یا مجوزدهی، ادغام و تملیک، همکاری‌ها، و نوآوری در تراکنش‌ها به مشتریان خدماتی ارائه می‌دهیم.

.

بهینه‌سازی سازماندهی و استراتژی مسائل دارویی و قانونی

ما به بخش های دارویی و قانونی شرکت‌ها کمک می‌کنیم بهترین سازماندهی ممکن برای حرکت به سمت رضایت بیشترین ذی‌نفعان خارجی را ایجاد نمایند. ما همچنین به مشتریان در ایمنی محصولات و برتری در کیفیت کلینیکی کمک می‌کنیم.

.

ایجاد ارتباطات

ما به صورت دوره‌ای کنفرانس‌هایی را در موضوع تحقیق و توسعه برگزار می‌کنیم. برخی از مثال‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • آکادمی رهبری در امور دارویی، برنامه‌های گردهمایی که به دنبال رشد ظرفیت‌های مدیران در بخش امور دارویی شرکت‌های مشتریان است.
  • گردهمایی رهبری تحقیق و توسعه که به مدیران در شرکت‌های دارویی و بیوتک در شبکه‌سازی و به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها کمک می‌کند.
  • گردهمایی های شش‌ماه یک‌بار CMC، که شامل هدفگذاری سالیانه و به اشتراک‌گذاری دانش در مسائل مهم می‌شود. شرکت‌های بزرگ دارویی در این گردهمایی شرکت می کنند.
  • ما همچنین به صورت همیشگی در کنفرانس‌های مربوط به تحقیق و توسعه، مانند همایش نویل لیندائو، و کنفرانس سلامت جهانی شرکت کرده و در مجلۀ Nature بر روی موضوعاتی مانند کارایی تحقیق و توعه، روند‌های موفقیت در شرایط کلینیکی، و نوآوری در زمینۀ دارویی مقالاتی را چاپ می‌کنیم.
فهرست