تجهیزات ساخت و تولید (Automotive)

ما با شرکت‌ها در زمینۀ تجهیزات ساخت و تولید، به منظور بهبود متمایز و پایدار عملکرد ، همکاری می‌کنیم.

.

صنعت تجهیزات ساخت و تولید بسیار متنوع و دارای بخش‌های زیاد است، و بسیاری از مشتریان  آن چالش‌های مشابهی دارند. آن‌ها معمولا در بازار کم‌حجم‌تر B2B فعالیت کرده اما تاثیراتی جهانی در صنعت دارند. در عین حال که آن‌ها بازار‌های با رشد بالا در جهان را هدف قرار داده، با موج جدیدی از رقابت در کشور‌های نوظهور مواجه بوده، و به منظور هماهنگی با تغییرات تقاضا در دنیا به یک مدل کسب‌و‌کار منعطف‌تر نیاز دارند.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

  • خدمات مشاوره مدیریت به یک شرکت جهانی در زمینۀ تجهیزات کمک کرد با بهینه‌سازی محصولات و فرایند‌های نصب خود هزینه‌های کل محصول را 20 درصد کاهش دهد.
  • خدمات مشاوره مدیریت ، در ایجاد یک پلتفرم دارای چند ‌برند و استراتژی چندمرحله‌ای، به یک تولیدکنندۀ تجهیزات لوازم به کار رفته در ساخت اتوبان‌ها، کمک کرد. این موضوع سبب رشد درآمد ناخالص به میزان 7 درصد شد.
  • خدمات  مشاوره مدیریتی به یک شرکت پیشرو که در زمینۀ تولید محصولات سفارشی و پیچیده کار می‌کرد به منظور کاهش پیچیدگی پروژه‌ها، بهبود رقابت‌پذیری در هزینه‌ها و کاهش 30 درصدی زمان توسعۀ محصول، کمک کرد.
  • خدمات مشاوره مدیریت  باعث ایجاد یک ستاد کنترل زنجیرۀ ارزش به منظور ایجاد یک زنجیرۀ ارزش کارا و سریع، به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت تجهیزات جر ثقیل و لیفتینگ شد. این موضوع سبب کاهش 50 درصدی پروژه های ناتمام شد.
  • خدمات مشاوره مدیریت به یک بنگاه فعال در زمینۀ تولید تجهیزات کمک کرد ظرفیت‌ها و سیستم‌های فناوری اطلاعات را برای ایجاد مزیت رقابتی پایدار به کار بندد. این موضوع سبب بهبود قیمت‌گذاری استراتژیک و معاملاتی شده، و به میزان 3 درصد بر روی قیمت‌گذاری تاثیر داشت.
  • خدمات مشاوره مدیریت به یک تولیدکنندۀ تجهیزات بین المللی کمک کرد تا استراتژی رشد در بازار‌های ثانویه قطعات و تجهیزات را تدوین کند. این استراتژی، هم بازار‌های بالغ و هم بازارهای در حال توسعه را پوشش می داد.

 

فهرست