برتری در کانال‌های توزیع (Retail)

ما به مشتریان کمک می‌کنیم استراتژی‌های جامع کانال‌های توضیع و فروشی را ایجاد کنند که از پتانسیل‌های رسانه‌های دیجیتال استفادۀ کامل می‌نماید.

.

ما با مشتریانمان همکاری می‌کنیم تا از فرصت‌های ایجاد شده از پلتفرم‌های جدید استفاده کرده، استراتژی کانال‌های مختلف را ایجاد کرده و عملکرد کلی دیجیتال خود را بهبود ببخشند. ما تخصص مشاورانمان در استراتژی و تغییر سازمانی را با ظرفیت‌های دیجیتال منحصربه‌فرد در سراسر سیستم کسب‌وکار‌های خرده‌فروشی ترکیب می‌کنیم.

دیدگاه ما

در تحقیقات جدید علم مشاوره مدیریت  در میان مدیران شرکت‌های مختلف، دو موضوع به عنوان مشکلات اصلی ایجاد و توسعۀ حضور در فضای دیجیتال مطرح شده: نبود روش‌های اندازه‌گیری استاندارد تعیین تاثیرات، و کمبود متخصصان و ابزار‌های لازم در شرکت برای این منظور. در نتیجه، تلاش‌ها در این جهت معمولا غیرهماهنگ هستند: یک بنر اینجا و یک اپلیکیشن جای دیگر. ما به مشتریان کمک می‌کنیم به مدیریت کانال‌ها، تجارت و بازاریابی دیجیتال دید کلی و جامع پیدا کرده، و نسبت به محیطی دینامیک انعطاف‌پذیری مناسبی ایجاد نمایند.

تجاری سازی

ما به مشتریان خود کمک می‌کنیم از فناوری‌های دیجیتال در جهت شتابدهی به فروش در سراسر کانال‌های خود، چه مستقیم (برای مثال از طریق ایمیل) و چه غیرمستقیم (برای مثال از طریق فضای مجازی، برای ایجاد اعتبار بیشتر و جذب مخاطب) استفاده نمایند. به طور ویژه، ما به منظور هماهنگ‌سازی استراتژی محصولات و نیاز‌های تمام مسیر‌های دسترسی در فضای دیجیتال با مشتریان همکاری می‌کنیم. به علاوه، ما از ابزار‌های اثبات‌شده که مشتریان را قادر می‌سازند تا مسیر‌های دسترسی دیجیتال را در استراتژی‌های شرکتی و اختصاص بودجه لحاظ ‌کنند، استفاده می‌نماییم. در عین حال، ما با مشتریان در زمینۀ هماهنگ‌سازی قیمت‌گذاری، تبلیغات و بازاریابی مستقیم در کانال‌های مختلف همکاری می‌کنیم. برای اطمینان از پایداری اقتصادی، ما به مشتریان کمک می‌کنیم ظرفیت‌های دیجیتال را در بازاریابی و ارائۀ محصول، ایجاد کنند.

بهبود عملیات

فناوری‌های دیجیتال سوالات استراتژیک زیادی را برای مشتریان ما ایجاد می‌کنند، اما در کنار این سوالات چالش‌هایی هم در بخش عملیات مطرح خواهد شد. تعداد کمی از شرکت‌ها از عملیات‌های دیجیتال خود سود می‌کنند. ما با مشتریان خود همکاری می‌کنیم تا تجربه‌ای راحت و مناسب را برای مشتریان ایجاد کرده، و در عین حال عملیات شرکت را با مشکل مواجه نکنیم. به طور خلاصه، ما به مشتریان کمک می‌کنیم هزینه‌های دریافت سفارش از چند کانال را به گونه‌ای مدیریت کرده تا سوددهی داشته باشند. برای این منظور ما با آن‌ها همکاری کرده تا مدیریت زنجیرۀ تامین و انبارداری را در سراسر کانال‌ها هماهنگ و ساده‌سازی نماییم. ما به مشتریان کمک کرده تا پلتفرم‌های مختلف فناوری را مدیریت نموده و ساختار‌های سازمانی لازم، روش‌های مدیریت منابع انسانی، فرایند‌های تصمیم‌گیری و شاخص‌های عملکرد را ایجاد نمایند.

فهرست