برتری در توزیع (Food)

ما به مشتریان کمک می‌کنیم استراتژی‌های جامع دیجیتال و بازاریابی را که از تمام پتانسیل‌های ابزار‌های دیجیتال استفاده می‌کنند ایجاد نمایند.

ما با شرکت‌های صنایع مواد غذایی همکاری کرده تا از فرصت‌های به وجود آمده از پلتفرم‌های جدید استفاده کرده، مدل ارتباط با مشتری را بازطراحی کرده، و عملکرد بازاریابی و فروش را بهبود بخشند. ما تخصص و تجربه در استراتژی، بازاریابی و سازماندهی را با ظرفیت‌های منحصربه‌فرد دیجیتال در سراسر سیستم صنایع مواد غذایی ترکیب می‌نماییم.

فعالیت های ما

.
   .

تیم ما از شرکت‌های صنایع مواد غذایی در تلاششان برای برتری رقابتی و ایجاد پایدار ارزش از تغییرات صنعت دیجیتال حمایت می‌کند. ما در سه بخش به مشتریان خود کمک می‌کنیم:

   .

بازاریابی دیجیتال

فناوری دیجیتال روابط میان برندها و مشتریان را به طور عمده تغییر داده است. انقلاب دیجیتال سبب تغییر عمده در ارتباطات، بازاریابی عامه‌پسند و مطالب ایجاد شده توسط کاربران شده است. با استفاده از تحلیل‌های آماری، ما به مشتریان کمک می‌کنیم تجربۀ مشتری در هر کانال را بشناسند.

ما با شرکت‌های این صنایع کار کرده تا فرصت‌های کلیدی هر برند را شناسایی نموده، و برای رشد بازدهی بازاریابی از کانال‌های دیجیتال در کنار کانال‌های آفلاین استفاده نمایند. برای بررسی فرصت‌های هر شرکت، ما از ابزارهایی پیچیده و کاربردی استفاده می‌نماییم.

کارکرد‌های این ابزار شامل نوآوری در تحقیقات بازار، مانند بررسی تجربۀ مشتری، به منظور بررسی رفتار مشتری در هر بخش و کانال، تحلیل کلیک‌ها و بحث‌ها در فضای مجازی، و مدلسازی بهتر ترکیب کانال‌های بازاریابی می‌شود. به منظور کمک به مشتریان در اندازه‌گیری تاثرات کانال‌های دیجیتال به نسبت کانال‌های آفلاین، ما از شاخص منحصربه‌فردی به نام “امتیاز کلی کانال اجتماعی” استفاده می‌کنیم. بر خلاف بیشتر مدلسازی‌های کنونی ترکیب کانال‌های بازاریابی، ابزار ما تاثیرات شبکه‌های اجتماعی، که امروزه یکی از مهم‌ترین ابزار‌های بازاریابی محصوب می‌شود را اندازه‌گیری می‌کند.

   .

ظرفیت‌های دیجیتال

ما برای شناسایی فرصت‌های کلیدی استراتژیک که از تغییرات فضای دیجیتال برای صنایع مواد غذایی ایجاد شده تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهیم. بر این اساس، ما به مشتریان کمک می‌کنیم ظرفیت‌ها، فرایند‌ها، و تغییرات سازمانی که برای استفاده از تغییرات نیاز است را بهتر بشناسند. برای مثال، ما دائما تغییرات رفتار شرکت‌های پیشرو در فضای دیجیتال را بررسی می‌کنیم. همچنین، ما به مشتریان خود در رشد ظرفیت‌های ارزیابی فضای دیجیتال و ایجاد روش‌هایی در تجارت‌های دیجیتال که نیاز‌های مشتریان، شرکت‌های این صنایع، و خرده‌فروشان همکار را در نظر می‌گیرد به آن‌ها کمک می‌کنیم.

   .

فروش چندکاناله

ما به مشتریان خود در استفاده از فناوری دیجیتال برای شتابدهی رشد فروش در کانال‌های مختلف کمک می‌کنیم. این موضوع شامل رشد مستقیم مانند توسعه و استفاده از تجارت دیجیتال و پلتفرم‌های ارتباط با مشتری، و رشد غیرمستقیم مانند کمک به تاثیرگذاری در مدیریت محصولات توسط خرده‌فروشان می‌شود. ما با مشتریان خود برای توسعۀ استراتژی‌های برتر کانال‌ها، و همچنین بهینه‌سازی هر یک کار می‌کنیم. سوالات راهنما در این بخش شامل این موارد هستند: نقش هر کانال برای هر محصول و هر منطقه چیست؟ چگونه خرده‌فروشان چندکاناله می‌توانند نسبت به فروشندگان آنلاین برتری داشته باشند؟ تا چه حد باید قیمت‌گذاری، تبلیغات و چینش باید متمایز باشد؟ شرکت‌های صنایع کانال‌های عمومی چگونه می‌توانند برای مدیریت کانال‌های مجازی و بازاریابی در این فضا با خرده‌فروشان همکاری کنند؟

فهرست