بازاریابی (Food)

ما به شرکت‌های صنایع مواد غذایی در تمام اجزای ترکیب بازاریابی‌شان، به منظور

ایجاد ارزش محسوس برای مشتری بر اساس اطلاعات به دست آمده از نیاز‌های آنان کمک می‌کنیم

در بیش از ده ها تحقیقی که در بازاریابی و فروش در سال های گذشته صورت داده‌ایم، ما به مشتریان کمک کرده‌ایم تا از داده‌های موجود اطلاعات به دست آورده، و استراتژی‌هایی در بازاریابی خلق کنند که ارزش محسوس برای مشتری خلق کرده و باعث رشد میزان فروش می‌شوند.

فعالیت های ما

.
   .

ما به مشتریان کمک می‌کنیم دیدگاه‌های ارزشمندی برای منطقۀ خود، پورتفوی برند‌ها، محصولات، و محیط‌های رقابتی خود ایجاد کنند. بسته به نوع چالش، پشتیبانی ما شامل موارد زیر است:

.
   .

ما معتقد هستیم برند مهم‌ترین دارایی مشتری بوده و به آن‌ها در زمینۀ ایجاد استراتژِ‌های منحصربه‌فرد و مرتبط کمک می‌کنیم. ما به شرکت‌های این صنعت کمک می‌کنیم برای ایجاد ارتباط پایدار با مشتریان، مصرف‌کنندگان، کارکنان و سرمایه‌گذاران برند‌های قوی ایجاد کرده و به سود و فروش بیشتر دست پیدا کنند.

.
   .
  • بهینه‌سازی هزینه‌کرد در بازاریابی: ما به مشتری کمک می‌کنیم برنامه‌ریزی و هزینه‌کرد برای کانال‌های بازاریابی را بهینه‌سازی نماید. ما از ابزارهایی مانند دسترسی، هزینه، کیفیت (RCQ) و مدلسازی ترکیب بازاریابی به منظور ارائۀ سیستم تصمیم‌گیری بر مبنای حقایق استفاده کرده تا میزان بازدهی سرمایه‌گذاری در سراسر فعالیت‌های بازاریابی را رشد دهیم.
.
   .
  • برتری دیجیتال: ما به مشتریان در شناخت رفتار و تفکرات مشتریان در فضای مجازی و ایجاد یک برنامۀ ترکیب بازاریابی کمک می‌کنیم. ما از تجربه و ابزار لازم برای کمک به شرکت‌های این صنایع در برتری دیجیتال، استفادۀ بهینه از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، و مدیریت دائمی بازدهی سرمایه‌گذاری در بخش دیجیتال استفاده می‌کنیم.
.
   .
  • اطلاعات مربوط به مشتری: ما به مشتریان کمک می‌کنیم از تحقیقات بر اساس نیاز مشتریان و روش‌های طبقه‌بندی که عوامل اصلی رفتار مشتری را شناخته و اصلی‌ترین گروه‌های مشتریان را شناسایی می‌نماید استفاده نمایند. متخصصان ما با داده‌های مشتری کار کرده تا آن‌ها را به برنامه‌های قابل اجرا تبدیل نمایند.
.
   .
  • ایجاد ظرفیت: مشاوران بازاریابی ما از ابزار‌ها و آموزش‌های مختلفی برای کمک به شرکت‌های این صنایع در رشد و بهیود توانمندی‌های تیم بازاریابی مشتری استفاده می‌کنند. ما برای ارزیابی ظرفیت‌های بازاریابی و برگزاری ورکشاپ‌های مرتبط از روش‌های تعیین مشکلات در سازمان‌ها استفاده می‌کنیم. ما با مشتریان خود به منظور طراحی فرایند‌ها و سازماندهی‌هایی که اهداف کسب‌و‌کار را پشتیبانی می‌کنند کار می‌کنیم.
.
   .
  • استراتژی محصول و چینش بر اساس داده‌: ما برای کمک به مشتریان در اتخاذ تصمیمات مناسب در مورد مدیریت چینش محصولات از داده‌یابی هدفمند استفاده می‌کنیم. تیم ما معمولا در همکاری با دیگر همکاران مشاور، دیدگاه‌های منحصربه‌فردی را در مورد ساختار بازار در هر کسب‌و‌کار شکل می‌دهد. این مجموعه در رشد و سودآوری بر اساس اطلاعات و داده‌های مشتری تخصص دارد.
فهرست