انتقال و توزیع (Power)

ما به شرکت توزیع نیروی برق و اپراتور‌های شبکه کمک کرده تا به عملکرد‌های برتر در عملیات دست یافته، از فناوری‌های نوظهور ارزش ایجاد کرده و نیاز روزافزون به انرژی را برطرف سازند

در 20 سال آینده کشور‌های در حال توسعه به توسعۀ شبکه‌های نیروی خود، به منظور خدمت‌رسانی به جمعیت در حال رشد نیاز داشته، در حالی که کشور‌های توسعه یافته به نوسازی زیرساخت‌های فرسوده، اجرای شبکه‌های هوشمند، و پاسخ‌دهی به فشار‌های ناشی از تغییرات قوانین، مشتریان و فناوری‌ها نیازمندند.

فعالیت های ما

.
   .

ما به بخش تولید و توزیع نیروی برق کمک می‌کنیم تصمیمات استراتژیک حیاتی را، از اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری در مدیریت دارایی‌ها تا روش‌های جدید تفکر تحلیل پیشرفته و دیجیتال شکل داده و اجرا کنند. به علاوه، ما به ارائه‌دهندگان خدمات و تولیدکنندگان فناوری‌ها در این بخش در استراتژی، خدمت‌رسانی به سرمایه‌گذاران از طریق ارزیابی، و پشتیبانی از نهادهای بخش عمومی و همکاران آن‌ها در طراحی سیاست‌ها مشاوره می‌دهیم.

.
   .
  • ایجاد عملیات ایمن، قابل اطمینان و ساده: ما از ابزار‌ها و روش‌های مختص به خود برای کمک به مشتریان در کاهش هزینه‌های عملیاتی استفاده کرده، در حالی که ایمنی، قابلیت اطمینان و خدمات مشتریان را بهبود می‌دهیم. اپراتورهای شبکه می‌توانند بین 10 تا 25 درصد در عملیات‌، برنامه‌ریزی مهندسی، برنامه‌ریزی کار و بهینه‌سازی زنجیرۀ ارزش صرفه‌جویی نمایند.
.
   .
  • رشد بازدهی و اثربخشی با روش‌های دیجیتال: ما به مشتریان در توسعه و اجرای ابزار‌های دیجیتال و تحلیلی، به منظور تغییر تجربه‌های مشتریان و تامین‌کنندگان، توان‌بخشی به نیرو‌های پخش، ماشینی‌سازی فرایند‌های کاری دستی، بهبود برنامه‌ریزی و اجرای تعمیرات و نظارت‌ها، و کنترل لحظه‌ای قطعی‌ها و گزارش خرابی‌ها کمک می‌کنیم.
.
   .
  • نوآوری پیشرو و شبکۀ فردا: ما به اپراتورها کمک می‌کنیم لایه‌های متغیر محصولات و خدمات در شبکۀ انتقال را مدیریت نموده و از روش یک‌طرفۀ شار جریان به روش متغیر دوطرفه که برنامه‌ریزی پیچیده‌تری را با مدیریت لحظه‌ای داده‌ها و کاهش ریسک می‌طلبد تحول به عمل بیاورند.
.
   .
  • بهبود پیوسته با ایجاد توانمندی‌ها: ما با مشتریان در ایجاد برنامه‌های آموزشی و آکادمی‌هایی که مدیران اثربخشی را پرورش داده و بهترین روش‌های پایدار و جامع را در سازمان ایجاد می‌کنند همکاری می کنیم.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

اجرای یک برنامۀ تغییر دیجیتال

یک شرکت مشاوره مدیریت به یک شرکت دولتی امریکایی در توسعۀ یک اپلیکیشن با هدف شفاف‌سازی مدیریت عملکرد و حل اتوماتیک مسائل حیاتی کمک کردند. پیش‌بینی می‌شود این پروژه به صرفه‌جویی 40 تا 80 میلیون دلاری و کاهش 4 درصدی میزان قطعی ختم شود.

ایجاد یک مرکز طراحی دیجیتال چابک

مشاوران به یک شرکت تولیدی کمک کرده تا سازمان و ظرفیت‌های لازم در تفکر طراحی و توسعۀ چابک را برای ایجاد راهکار‌های دیجیتال، مانند اپلیکیشن موبایل و تحلیل پیشرفته، و با هدف افزایش ایمنی و بازدهی عملیات شرکت (ابتدا با بررسی کارایی نیروی کار و سبب مدیریت ریسک دارایی ها) ایجاد کند. تولیدکننده 12 اپلیکیشن را در دو سال ایجاد کرده، که سبب بهبود 15 تا 20 درصدی در کارایی عملیات و کاهش هزینه‌های تعمیرات شد.

تغییر در ساختار هزینه‌های یک تولیدکننده

مشاوران برای یک تولیدکننده امکان کاهش 20 درصدی هزینه‌ها در سال اول را، با بازطراحی مدیریت تدارکات و قراردادها، اجرای روش‌های امروزی عملیات در تمامی بخش‌ها، و بازطراحی سازمان فراهم ساختند. این برنامه‌ها سبب صرفه‌جویی 600 میلیون دلاری در سه سال شد.

بهبود عملیات در یک شرکت دولتی در آسیا

برای یک شرکت تولید و انتقال نیرو، مشاوران یک استراتژی رشد و یک برنامۀ بهبود عملیات را با استفاده از ابزار‌های امروزی خلق کرده تا به صرفه‌جویی دو رقمی در سرمایه‌گذاری و هزینه‌ها در سراسر بخش انتقال شرکت دست یابد.

ایجاد یک استراتژی تغییر برای یک اپراتور شبکۀ انرژی در استرالیا

با ایجاد یک استراتژی برای تطابق با تغییرات بخش، مشاوران به یک اپراتور شبکۀ انرژی در استرالیا کمک کردند در تغییرات گسترده به ایمنی و قابل اطمینان بودن دست یابد.

بازطراحی عملیات در یک شرکت امریکایی

با تغییر فرایند‌های محوری با استفاده از ابزار‌های امروزی، مشاوران سازماندهی توزیع یک شرکت را تغییر داده و هزینه‌های عملیاتی را تا 20 درصد کاهش دادند. این در حالی بود که میزان قابل اطمینان بودن و ایمنی فرایند بهبود پیدا کرد.

بهینه‌سازی مدیریت دارایی‌ها در یک شرکت اروپایی

با کمک مشاوران یک شرکت بزرگ اروپایی هزینه‌های عملیاتی به ازای هر کیلووات نیروی تولیدی خود را تا 25 درصد کاهش داده و زمان از دست رفته به ازای هر مشتری را 20 درصد کاهش داد.

فهرست