افزایش کارایی (Paper)

ما به شرکت‌ها کمک می‌کنیم بازدهی و اثربخشی عملیاتی را بهبود داده، از روش‌های امروزی (Lean) بهره گرفته، مهارت‌های عملیاتی ایجاد نموده و برای حذف هدررفت‌ها و کاهش هزینه‌ها از ابزار‌های آزموده شده استفاده کنند.

فعالیت های ما

.
   .

بزرگ‌ترین بخش کار ما در صنایع کاغذی کمک به مشتریان در مباحث کارایی و عملیات است. تیم‌های افزایش کارایی ما دانش جدید، تجربۀ بالا در صنعت، و بهترین‌ روش‌های ممکن در بهینه‌سازی محصولات و فرایند‌های شرکت را برای کمک به مشتریان در مقابله با چالش‌های این صنایع ارائه می‌دهند. این موضوع شامل بهبود بازدهی تجهیزات و پرسنل، بهبود روش‌های عملیات برای واکنش سریع‌تر به تغییرات در صنعت، افزایش هزینه‌ها و کاهش کیفیت‌ فیبر بازیافت‌شده، و افزایش بازدهی انرژی تجهیزات می‌شود.

 .

ما همچنین با دولت‌ها و سازمان‌های صنعتی در شناسایی مشکلات حاد انرژی و منابع، کمک به کاهش مصرف انرژی و تاکید بر اهمیت حفظ منابع طبیعی و استفاده از آن‌ها به صورت هوشمند همکاری می‌کنیم.

تیم ما با مشتریان به منظور بهبود جنبه‌های خاص عملیات‌هایشان، و تغییر کلی مدل‌های عملیاتی برای شرکت‌هایی که به کسب‌و‌کار‌های جدید وارد می‌شوند یا استراتژی‌های جدید ورود به بازار را انتخاب می‌کنند همکاری می‌کند. ما به مشتریان کمک می‌کنیم ساختار عملیات خود را تغییر داده، و از روش‌های امروزی برای تولید استفاده کنند. ما همچنین تجربۀ بالایی در طراحی و اجرای برنامه‌های کاهش هزینه‌های ثابت، به منظور افزایش سوددهی و آزادسازی سرمایه‌ها داریم.

ما در گروه مشاوران هدا، به صورت پیوسته با متخصصان خود در بخش‌های استراتژی و عملیات همکاری کرده تا بهترین اطلاعات را به مشتری ارائه داده و مهم‌ترین مهارت‌ها را برای آن‌ها ایجاد نماییم. ما همواره تخصص و راه‌حل‌های مختلف را در برنامه‌های “عملکرد جامع عملیاتی” برای شرکت‌ها ترکیب می‌کنیم. ما از ابزار های ارزیابی و هدفگذاری مختلف، برای ارزیابی بازدهی عملیاتی و کمک به مشتریان در استفاده از روش‌های آزموده شده در بهبود کارایی استفاده می‌کنیم. در واکنش به اولویت‌دهی به بازدهی انرژی، ما دیدگاهی جامع را برای ارزیابی مصرف انرژی و صرفه‌جویی‌های احتمالی در فرایند‌های تولید خمیر کاغذ و ایجاد کاغذ ایجاد نموده‌ایم.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

..

یک شرکت مشاوره مدیریت با یک شرکت امریکایی در این صنعت در ایجاد و اجرای یک برنامۀ بهبود تولید کاغذ از دیگر گیاهان، که سبب افزایش دو درصدی در حاشیه سود و فراتر رفتن شرکت از هدفگذاری‌های خود در صرفه جویی شد، همکاری داشت. این شرکت مشاوره در ارزیابی و ایجاد ایده‌های بهبود در 4 بخش اصلی تولید کاغذ، تولید خمیر کاغذ، استفاده از انرژی و آب، و استفاده از مواد شیمیایی ارائه ی خدمت کرد. این برنامۀ بهبود، با توجه به سن بالای تجهیزات شرکت دارای چالش‌های بسیاری بود. مشاوران یک ارزیابی جامع از بازدهی تجهیزات را صورت داده و عوامل ریشه‌ای مشکلات در فرایند را شناسایی و حذف کرده و یا کاهش دادند. این برنامه سبب افزایش کارایی و کاهش بریدگی‌های کاغذ و مشکلات دیگر تولید تا 20 درصد شد.

..

مثال‌های دیگر شامل چگونگی کمک به مشتری در بررسی چالش‌های کارایی و عملیات بوده، و شامل موارد زیر است:

..

  • اجرای یک ارزیابی بازدهی برای یک شرکت تولید کاغذ از گیاهان مختلف و شناسایی و کاهش میزان مصرف انرژی و هزینه‌های دیگر

..

  • کمک به یک شرکت تولید خمیر کاغذ در آفریقای جنوبی، در ایجاد تیم متخصصان روش تولید امروزی و ایجاد و آموزش یک تیم تغییر برای اطمینان از انطباق با روش‌های جدید

..

  • کار با مدیران در یک مرکز عملیاتی در آسیا در بهبود برنامه‌ریزی زنجیرۀ ارزش و مدیریت انبار، و همکاری در ایجاد یک سیستم مدیریت عملکرد
فهرست