استراتژی (Food)

ما به مشتریان کمک می‌کنیم با بهینه‌سازی استراتژی شرکتی، محصولات، و تامین مالی به بهبود عملکرد دست پیدا کنند

در گذشته، مدیریت سود با خرید مواد اولیۀ ارزان‌تر و ایجاد محصولات سودده‌تر هم‌معنا بود. اما با افزایش فشار رقابت، قیمت، و تغییرات در مصرف این دوران به پایان رسید. برای ایجاد ارزش افزوده در جهان امروز، شرکت‌های صنایع مواد غذایی به برنامه‌ریزی منظم استراتژیک و اجرای متمرکز ، در میان‌مدت و بلندمدت نیاز دارند. ما به بازیگران پیشرو در تلاش برای برتری پایدار کمک می‌کنیم.

فعالیت های ما

.
   .

تیم ما از مشتریان در تلاش آن‌ها برای ایجاد ارزش افزوده در آینده پشتیبانی می‌کند. به طور خاص، ما با شرکت‌های این صنایع به منظور تعریف، بازنگری و یهینه‌سازی استراتژی‌ها در تمام سطوح سازمان، از مرکز شرکت گرفته تا واحد‌های کسب‌و‌کار مختلف و بخش‌های خاص همکاری می‌کنیم. تیم جهانی ما همچنین بر ایجاد ارزش افزوده و مسائل مالی مشاورۀ مستقل و استراتژیک ارائه می‌کند. ما با مشتریان بر روی موضوعاتی مانند ارزش‌گذاری، پشتیبانی تراکنش، بازار‌های سرمایه، خزانه‌داری، تحلیل مالی و مدلسازی، و تقویت عملکرد بخش مالی کار می‌کنیم.

   .

بنا بر نوع چالش، راه‌حل‌های ما می‌تواند شامل موارد زیر باشد:
.

  • استراتژی شرکتی/رشد: رشد در بخش‌های بالایی سازمان یکی از عوامل کلیدی بازگشت سرمایۀ سرمایه‌گذاران است. ما به مشتریان در شناسایی و تحلیل عوامل رشد نسبت به رقبایشان کمک می‌کنیم. ما با آن‌ها در ایجاد چشم‌اندازی برای رشد در پورتفوی کنونی، و تعیین راهبردهای بهبود مسیر رشد کار می‌کنیم. ما همچنین به مشتریان کمک می‌کنیم اقتصاد مقیاس را شناخته و از آن استفاده نمایند.

.

  • استراتژی محصولات: ما به تولیدکنندگان کمک می‌کنیم استراتژی بهینۀ محصولات خود را مشخص نمایند. سوالت این بخش شامل این موارد است: کدام محصولات جذاب‌ترین‌ها هستند؟ در این محصولات و بخش‌ها دینامیک بازار به چه شکل است؟ چگونه می‌توان در این محصولات و بخش‌ها به رشد بیشتر دست یافت؟

.

  • ادغام و تملیک/ تامین مالی شرکت‌ها: ما به مشتریان کمک می‌کنیم عملکرد خود در بازار سرمایه را تحلیل کرده، و با آن‌ها برای اجرای برنامه‌هایی در جهت بهبود بازدهی سرمایه‌شان همکاری می‌کنیم. ما همچنین از مشتریان خود در تمام مراحل انجام یک تراکنش پشتیبانی می‌نماییم. به علاوه، ما به شرکت‌ها در بهینه‌سازی عملکرد تامین مالی کمک می‌کنیم.

.

  • مدیریت ریسک: شرکت‌های صنایع مواد غذایی در محیطی با تغییرات قیمت محصول، تغییرات نظرات مصرف‌کنندگان، و فاکتور‌های دینامیک دیگری فعالیت می‌کنند. ما به مشتریان کمک می‌کنیم در مورد چگونگی عملکرد در این محیط و مقابله با چالش‌های آتی تصمیم‌گیری نمایند.
فهرست