اپراتور‌های ارتباطات (Tech-Media)

یکپارچه‌سازی ابزار‌ها و فناوری‌های جدید به منظور بهبود نتایج کسب‌و‌کار

اپراتورهای ارتباطات نقش مهمی را در کمک به مردم، شرکت‌ها و شهرها در شناخت اهداف دیجیتال و هماهنگی با تقاضا برای داده و ارتباطات دارند. اما هنوز هم بسیاری از این شرکت‌ها با محدودیت سرمایه دست‌و‌پنجه نرم کرده و تحت فشار بالایی برای توسعۀ 5G، دسترسی ثابت بی‌سیم و شبکه‌های فیبر نوری، و تنوع‌بخشی به خدمات خود، به منظور بیشینه‌سازی ارزش طول عمر مشتری، بازدهی سرمایه‌گذاری و سود سهامداران قرار دارند.

.

ما به اوپراتورها در افزایش درآمد و بهینه‌سازی هزینه‌ها، با استفاده از تغییر دیجیتال، تحلیل جامع، و در عین حال رشد از طریق ورود به کسب‌و‌کار‌های منتخب کمک می‌کنیم. ما به اپراتورها کمک می‌کنیم به تملیک بهتر دست یافته، درآمد میانگین از هر کاربر را بیشینه کرده، ارتباط با مشتری و مدیریت دارایی را بهبود بخشیده، هزینه‌ها و میزان ریزش مشتری را کاهش داده، و در بخش‌های B2C و B2B روش‌های درآمد جدید را پیدا کنند.

نحوه فعالیت‌ ما

بهینه‌سازی مسائل تجاری

یافتن و اجرا نمودن فاکتور‌های تعیین‌کننده در موضوع استراتژی مانند قیمت‌گذاری و تبلیغات، فروش محصولات مرتبط، سفارشی‌سازی در ابعاد گسترده، بازگردانی مشتری، و مدیریت ریزش مشتریان به منظور ایجاد ارزش افزودۀ قوی‌تر برای مشتریان

.

ایجاد کسب‌و‌کار دیجیتال

ایجاد یک کسب‌و‌کار دیجیتال و یا گسترش به مناطق و بازار‌های دیگر با استفاده از ترکیب افراد مناسب، محصول و استراتژی قوی، ورود به بازار منحصربه‌فرد، عملیات و سرمایه‌گذاری متناسب با کسب‌و‌کار.

.

تجربۀ مشتری

اجرای راه‌حل‌های جامع برای بهبود سریع درآمد و کاهش هزینه و ریزش مشتری، با ایجاد محصولات سفارشی و تجربۀ بهتر برای مشتری.

.

استراتژی و هزینه‌کرد در شبکۀ هوشمند

تحلیل عوامل موثر بر عرضه و تقاضای 5G و دسترسی ثابت بی‌سیم، جایگیری رقابتی در بازار و شبکه، و استراتژی دارایی‌های زیرساخت، مانند کاهش سرمایه‌گذاری و به‌اشتراک‌گذاری شبکه.

.

تغییر و بازطراحی

اتخاذ روش‌های جایگزین در تولید انبوه و تغییر تجاری، شامل چابکی، بازطراحی، و اجرای برنامه‌های دیجیتال.

مثال‌هایی جهانی ازاثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

تدوین استراتژی فناوری 5G از طریق تحلیل داده

با تحلیل داده‌های مختلف، در ایجاد یک استراتژی یکپارچۀ تجاری و فنی در زمینۀ 5G به مشتری کمک شده، و فرصت‌های جدید برای ایجاد ارزش شناسایی شد.

بهبود تجربۀ مشتری با استفاده از روش‌های چابک (Agile)

یک اپراتور از روش‌های چابک (Agile) برای کار استفاده کرده و سبب رضایت مشتری، تاثیر در کسب‌و‌کار، و رشد بازدهی به میزان 30 درصد شد.

افزایش بازدهی سرمایه با استفاده از تحلیل جامع

یک اپراتور ارتباطات با تحلیل جامع در واحد‌های خود ارزش افزودۀ بیشتری را ایجاد نمود.

اتوماسیون موتور تجاری

یک اپراتور موبایل یک موتور تجاری اتوماتیک ایجاد کرده و از تحلیل پیشرفته در رشد 5 درصدی درآمد استفاده نمود.

فهرست