ارتقای کسب و کار (Retail)

ما با تحلیل پیشرفته و ایجاد اطلاعات در مورد محصول، قیمت‌ها و شرایط کسب‌و‌کار به خرده‌فروشان کمک می‌کنیم به شرکت‌های پیشرو تبدیل شوند.

ما با مشتریانمان در صنعت خرده‌فروشی کار می‌کنیم تا پیشنهاد‌های تجاریشان را در تمام جنبه‌ها، از برنامه‌ریزی چینش محصولات و بهینه‌سازی گرفته تا استراتژی و مدیریت بخش‌های مختلف، قیمت‌گذاری و تبلیغات، برنامه‌های وفاداری مشتری و مدیریت فروشگاه بهبود ببخشند. کار ما تمام بخش‌های خرده‌فروشی مانند میوه‌فروشی، داروخانه و پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، و خرده‌فروشی‌های غیراغذیه‌ای، و همچنین تمام مناطق را شامل می‌شود.

مثال‌هایی جهانی ازاثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

.

مذاکرات فروشندگان

خدمات مشاوره مدیریت به ادغام بین دو شرکت عمده‌فروشی در اروپا، با ایجاد استراتژی شفاف مذاکره که سبب شناسایی 3 درصد امکان هم‌افزایی در هزینۀ فروش محصولات شد، و تحلیل قوی نتایج احتمالی کمک کرد. تیم با مقایسۀ سطوح هزینه‌های فروش محصول و سود خرده‌فروش با دیگر تولیدکنندگان کار را شروع کرده، و با تحلیل پیشرفته ریشه‌های افزایش هزینه‌ها در هر محصول را به دست آورد. به علاوه، در طول مذاکره با ایجاد پایگاهی از اطلاعات موجود و آموزش به مذاکره‌کننده، این فرایند تسهیل شد.

.

تغییر تجاری براساس اطلاعات

 به یک شرکت خرده‌فروشی پیشرو در آمریکای شمالی در مورد طراحی استراتژی جدید تجاری، بر اساس طبقه‌بندی جدید مشتریان و اطلاعات به دست آمده از بازار‌های محلی مشاوره داده شد . برای این منظور یک ابزار بررسی عملکرد صنعتی، شامل قیمت‌گذاری و تبلیغات، توسعه داده تا استراتژی را اجرا نموده و به این خرده‌فروشی دانشی دسته‌اول از مشتریان ارائه دهد.

.

تغییر جامع

خدمات مشاوره مدیریت  به یک شرکت پخش تره‌بار اروپایی، که سال‌ها با مشکل مالی، ایجاد ارزش پیشنهادی، و سازماندهی روبه‌رو بود، با استفاده از یک برنامۀ چندلایه‌ای بر اساس عملکرد کمک کرد. برنامۀ تغییر شامل برنامه‌های تجاری مختلفی، شامل قیمت‌گذاری، تبلیغات، برنامه‌های وفاداری مشتری، مذاکره با شرکت‌های دیگر، و برنامه‌های محصولات شد. این برنامه شامل ارزیابی جامع استراتژی‌ها و برنامه‌های شرکت، شناسایی نقاط قابل بهبود آنی، ایجاد برنامۀ جزئیاتی تغییر، و اجرای برنامه‌ها با سازماندهی مناسب بود. به طور کلی، شرکت از چند صد میلیون ضرر سالیانه به چند صد میلیون سود سالیانه رسید.

.

استراتژی شرکتی

خدمات مشاوره مدیریت به  یک شرکت چندمحصوله در آمریکای جنوبی کمک  کرد تا استراتژی محصولات مختلف را بازطراحی کند. به علاوه، نحوۀ چینش محصولات و معماری مغازه‌ها را عوض کرده، و با ارائۀ یک محصول پیشنهادی در یک بازار پرچالش باعث رشد برند این شرکت خصوصی شد.

فهرست