ارتقای سازمانی (Power)

ما به کسب‌و‌کارها کمک می‌کنیم در بازار‌های انرژی با رقابت روزافزون، با توسعۀ توانمندی‌ها، تغییر در عملکرد، و ایجاد فرهنگ بهبود پیوسته به موفقیت دست یابند

با توجه به تغییرات سریع، شرکت‌های بخش انرژی به اتخاذ مدل‌های جدید عملیاتی، ورود به بازار ها و کسب‌و‌کار‌های جدید، و به دست آوردن فرصت‌های جدید رشد نیاز دارند. ما به آن‌ها کمک می‌کنیم برنامه‌های تغییر جامعی را برای افزایش انعطاف‌پذیری، تغییر عملکرد، و احیای سازمان‌هایشان طراحی و اجرا کنند.

ما به طور نزدیک با هر مشتری کار کرده تا برنامه‌های تغییری که نیاز‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را برطرف کرده و برای چالش‌های آینده آماده می‌سازد ایجاد نماییم. با درگیر کردن تمام اعصضای سازمان، از مدیران گرفته تا تیم‌های تولیدی در برنامۀ تغییر، ما با مشتری کمک می‌کنیم تا راه‌های بهتر همکاری را، که ریشه در تجربه و یا تفکر نوآورانه دارند پیدا کنند.

مثال‌هایی جهانی از اثرگذاری خدمات مشاوره مدیریت در این حوزه

بهبود پایدار از طریق روش امروزی

یک شرکت آمریکایی که با فشار‌های قیمت، سیاست‌ها، و ایمنی روبه‌رو بود با برنامه‌های یک شرکت مشاوره مدیریت، کاهش 35 درصدی هزینه‌ها، افزایش 20-40 درصدی حجم واحد، و صرفه‌جویی بیش از 1.5 میلیارد دلاری را تجربه کرد. با کمک مشاوران، این شرکت با بازطراحی سازمان، بهبود ایمنی و قابلیت اطمینان، و استفاده از روش‌ها و فرایند‌های امروزی در یک سال به این اهداف رسید.

پیشرو شدن در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر

یک شرکت که بیش از نیمی از نیروی خود را از منابع سنتی تولید می‌کرد، تصمیم گرفت جهشی را در ترکیب مواد اولیۀ خود به وجود بیاورد. در 9 ماه، این شرکت بیش از 700 برنامه را اجرایی کرده، بیش از 250 میلیون دلار در منابع صرفه‌جویی نموده، و 250 میلیون دلار دیگر را برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر آزاد کرد.

بهبود تجربۀ مشتری در خرده‌فروشی انرژی

پس از آزاد شدن بازار، یک شرکت بزرگ تولیدکننده در نگهداشت سهم بازار خود، مدیریت فشار هزینه‌ها، و سودده ماندن با مشکل مواجه شد. با استفاده از یک برنامۀ مشتری- محور، مشاوران به شرکت کمک کردند تا فرایند‌های کسب و نگهداشت مشتری را بهبود بخشیده، رضایت مشتری را رشد داده، هزینه‌های خود را کاهش داده و به سوددهی باز گردد.

فهرست